VEILIG BETALEN - GRATIS LEVERING VANAF €85 - VRAGEN? BEL: +31 (0) 592-703010

Service en garantie



Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, in dit geval dient u dit afleveradres, naast het factuuradres, op het bestelformulier te vermelden.

 

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. Deze nota geldt als aankoopbewijs.

 

Op welke dag wordt mijn bestelling afgeleverd?

Het magazijn hanteert de dinsdag en donderdag als verzenddag. Indien u op donderdag t/m maandag besteld ontvangt u uw bestelling in de regel op woensdag. Indien u dinsdag of woensdag besteld ontvangt u uw bestelling vrijdag. Tenzij anders vermeld bij de levertijd van het product en/of gedurende feestdagen.

 

Op welke wijze wordt de bestelling bezorgd?

Alle pakketten versturen wij per TNT of DPD pakketdienst. Grotere gewichten of lengtes versturen wij met per expediteur. Bij uw afwezigheid tracht de pakketdienst het pakket af te geven bij de buren of zal op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.

 

Garantie?

Op onze sauna accessoires en saunaovens verstrekken wij u 1 jaar garantie. Wij staan garant voor een uitermate kwalitatief product. Voor alle sauna toebehoren / producten gelden de fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en wordt niet op locatie verholpen. De op het aankoopbewijs vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Is er sprake van een bedenktermijn cq een tevredenheidgarantie?

Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf dat het product in uw bezit is. Binnen deze periode kunnen bestelde producten, zonder opgave van reden, retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn, in het geval van de tevredenheidsgarantie, voor rekening van de consument.

 

Retourbeleid ?

Wij verzoeken u om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst voldoen. Mocht een product bij aankomst beschadigd zijn en/of niet functioneren, verzoeken wij u dit direct na levering en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk of per e-mail en gemotiveerd kennis te melden. Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst voldoen, heeft SaunaProducten.nl de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren. Bij retourzendingen i.v.m. transportschade en/of het niet functioneren van het product geldt dat de kosten voor retourzendingen voor onze rekening komen.

 

Klachtenprocedure ?

Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen gereageerd.

 

Per email   :   webshop@saunaenstoom.nl
Telefoon :  +31(0)592 - 703010
     
Brief :   stoom-producten.nl, 
 Balloo 26c, 9458 TB Balloo

 

Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Stoom-producten.nl stelt iedere reactie op prijs en horen graag van u. Wij streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.